CIG y CGT denuncian condiciones de «próximas á escravitude» en la empresa de telemárketing Extel
Los sindicatos convocan concentraciones para mañana
Los sindicatos CGT y CIG denuncian que la empresa Extel, del grupo Adecco, «está sometendo aos traballadores a unhas condicións próximas á escravitude» en el call center situado en Matogrande, donde un millar de empleados cubren los servicios contratados por Movistar para atender los números de atención al cliente 900 101 010 y 1004 y las páginas web.
A juicio de las centrales, que han convocado concentraciones de protesta para mañana, Adecco y Extel «aprovéitanse da situación de crisis actual levando a cabo prácticas abusivas de contratación e control exhaustivo dos traballadores, que son sometidos a contínuas auditorías, sancións e despidos indiscriminados». Según aseguran, la firma «está amedrentando a toda a plantilla despendido a traballadores que estiveron de baixa por emfermedade común ou argumentando que descendeu a súa productividade».
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