NOS HAN MACHACADO PISOTEADO MALDECIDO MALTRATADO Y DEFRAUDADO YA TANTO, POR TODO EL MUNDO, QUE EN VEZ DE INDIGNADOSESTAMOS MÁS BIEN RESIGNADOS Y CASI MORIBUNDOS, A VER SI DESPERTAMOS O RESUCITAMOS, Y NOS REBELAMOS DE UNA VEZ... No vivimos una sociedad de bienestar, vivimos una sociedad de precariedad, en la que se van perdiendo nuestros derechos. Somos gente como tu, sinideologias definidas. Preocupados e indignados por el panorama politico, economico y social. Por la corrupción de póliticos y empresarios.Por la indefensión de los ciudadanos de a pié. Todos unidos, podemos cambiar esta situación. ¡¡¡TOMA LA CALLE¡¡¡ Es tu derecho.

lunes, 12 de noviembre de 2012

MANIFESTACION 14N CGT CUT

MANIFESTACIÓN DO 14 DE NOVEMBRO
  
Compañeiras de compañeiros: A CGT da Coruña convoca, conxuntamente coa CUT, o próximo día 14 de novembro, día da Folga Xeral, unha manifestación que sairá, ás 12:30 horas, da Praza de Portugal e rematará na Delegación do Goberno.

A CGT quere manifestar que intentou que a manifestación fose unitaria, pero se lle indicou que “A cabeceira estaba pechada”, pero que “estarían encantados de que participásedes ao final coa vosa propia parafernalia”. Ante esta situación, que supón que os traballadores afiliados á CGT teñen unha categoría inferior ao dos sindicatos malchamados maioritarios, decidiuse que se celebraría unha manifestación diferenciada con aqueles que non tivesen tais actitudes discriminatorias.


VIVA A FOLGA XERAL!

VIVA A LOITA DA CLASE OBREIRA!

ABAIXO A EXPLOTACIÓN!

ACABEMOS COS RECORTES!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios que contengan insultos o falten al respeto debido a cualquier persona o institución, no serán publicados.