NOS HAN MACHACADO PISOTEADO MALDECIDO MALTRATADO Y DEFRAUDADO YA TANTO, POR TODO EL MUNDO, QUE EN VEZ DE INDIGNADOSESTAMOS MÁS BIEN RESIGNADOS Y CASI MORIBUNDOS, A VER SI DESPERTAMOS O RESUCITAMOS, Y NOS REBELAMOS DE UNA VEZ... No vivimos una sociedad de bienestar, vivimos una sociedad de precariedad, en la que se van perdiendo nuestros derechos. Somos gente como tu, sinideologias definidas. Preocupados e indignados por el panorama politico, economico y social. Por la corrupción de póliticos y empresarios.Por la indefensión de los ciudadanos de a pié. Todos unidos, podemos cambiar esta situación. ¡¡¡TOMA LA CALLE¡¡¡ Es tu derecho.

sábado, 23 de febrero de 2013

EL 23 F TODOS A LA CALLE

Convidamosvos a manifestación que terá lugar o 23 de febreiro na cidade de A Coruña con saída as 11:30h dende a Delegación de Goberno na praza de Ourense convocada pola Plataforma Galega de Preferentes e Subordinadas. 
Basta xa de roubarnos a todos, que paguen os bancos e os banqueiros. Devolución dos aforros dos galegos xa! A crise bancaria que a asuman os culpables! 

Grazas anticipadas pola vosa asistencia. 

Un saúdo, Plataforma de Afectados por Preferentes e Subordinadas de A Coruña e Comarca. 

Contamos con todos, incluso con aqueles que xa cobraron, RECORDADE QUE QUEDAN MOITOS ESPERANDO POLOS SEUS AFORRROS, SEDE SOLIDARIOS, ELES TAMEN ESTABAN AHI CON VOS.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios que contengan insultos o falten al respeto debido a cualquier persona o institución, no serán publicados.